הכנסת דנה ביישום החלטות הביניים של ועדת אסון מירון

    שלמה ריזל No Comments on הכנסת דנה ביישום החלטות הביניים של ועדת אסון מירון

    ראש הממשלה יאיר לפיד כינס היום דיון בנושא יישום מסקנות ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון הר מירון, בכנסת. ראה"מ היוצא לפיד אמר: "המחויבות הראשונה שלנו היא לשמור על חיי אדם ולאפשר את חופש הפולחן. אני קורא לממשלה הבאה להשלים את חקיקת המלצות ועדת מירון"

    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דיון בנושא יישום מסקנות ועדת החקירה הממלכתית לחקר אסון הר מירון ביחס להילולת תשפ"ג התכנס היום (שני) בכנסת. במסגרת הדיון הוצגה לראש הממשלה סקירת דו"ח הביניים ולקחי הילולת הרש"בי בשנה שעברה. לאחר מכן, הוצגה סוגיית המסגרת החוקית בכל הקשור לטיפול באסון.

    ראש הממשלה היוצא יאיר לפיד אמר בפתח הדיון: "המחויבות הראשונה שלנו היא לשמור על חיי אדם ולאפשר את חופש הפולחן. עלינו לדאוג שההילולה הבאה תצליח. מסקנות הביניים והפקת הלקחים של הילולת תשפ"ב הוגשו לממשלה ופעלנו על פי הם, אך הדבר מצריך עוד עבודה ותיקונים. אני קורא לממשלה הבאה להשלים את חקיקת המלצות ועדת מירון, יש דברים שהם מעל לפוליטיקה".

    בדיון השתתפו מנכ"לית משרד רה"מ נעמה שולץ, מזכיר הממשלה שלום שלמה, מ"מ מנכ"ל המשרד לשירותי דת גל שם טוב, ראש אגף לוט"ר והמרחב האזרחי איציק בר, המשנה ליועמ"שית כרמית יוליס וגורמי מקצוע נוספים.



    0 תגובות